Najnowsze Wpisy

OPtymistyczne (taa jasne) zycie Komentarze (2)
25. sierpnia 2003 00:46:00
linkologia.pl spis.pl

Czy to normalne, kiedy zycie ci sie zawala? pewnie nie jestem sama.. przez cale zycie problemy, chociaz i te zycie jest krotkie..cale moje zycie (no dobra, moze nie cale) sklada sie z iluzjiii. Wszyscy mysla, ze jestesmy idealna rodzina, no prawie wszyscy. Latwo tworzyc pozory..iluzja.. ehh..kuzwa. szansa, ze ktokolwiek to przeczyta, to okolo 100000 na 2. chyba nawet lepiej.chyab tylko jako bobas bylam szczesliwa.. tak mi sie wydaje chociaz, oczywiscie bardzo czesto sie smieje, ale to tylko dzieki przyjaciolom. i z wegier i z polski. aha, jakby co, to jestem pol polka pol wegierka. najszczesliwsza bylam chyba do 5 roku zycia. zero problemow, null obowiazkow. a moze poprostu nie pamietam te czasy? kto tam wie.. cala  rodzina porabana.. zacznijmy ode mnie. chyba widac. chociaz, tak naprawde to jestem optymistka i to ja wszystkich pocieszam. trudno uwierzyc, nie? ehh, nie dziwie sie..:)

teraz musze spadac(ojciec wrzeszczy) , dalszy ciag napisze pozniej

heh : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
28293031123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

bambus399 | taki-jak-wszyscy | ozesz | morcia | metka | Mailing